Meh. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Selv synes jeg at svart shorts passer godt til hjemmedrakta, men de spiller jo til vanlig i hvit. Hvilken farge synes du passer best til Manchester United sin hjemmedrakt? Jeg vurderer å kjøpe shorts samtidig som jeg skal ha drakt, så hvilken farge mener du jeg bør ta? Glory, Glory Man United!! (Sorry hvis jeg starta denne tråden på feil sted) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor spør du ikke om dette i United tråden? Men den SKAL være hvit!!! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor spør du ikke om dette i United tråden? Men den SKAL være hvit!!! ...sorry Hva mener du med at den skal være hvit? Har du ikke sett dem spille i svart? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gå for hvit. Svart er stygt sammen med rødt... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Gå for hvit. Svart er stygt sammen med rødt... ...se på ditt eget avatar Jeg synes ikke svart og rødt er så ille,men... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Min mening. Du få synes hva du vil. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bortedrakten i fjor som var svart og rød var jo megakul så vil ikke si at svart og rødt er stygt. Ville tatt hvit shorts siden det er det United-spillerne bruker og er etter min mening finest. Kjøp hvit. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå