kuregutt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei. Savner lyd fra DVD-filmer. Lyden fungerer helt fint på musikk cder og spill. Har nettopp lastet ned driver. Har sjekket diverse lydinnstillinger uten resultat. Trodde det var DVD-spilleren det var problemmer med, men kanskje lydkortet? Noen tips. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvis lyden funker på alt annet, så må det vel være avspillingsprogrammet? Har du prøvd å spille de av i flere forskjellige programmer? Det hadde jo vært en enkel måte å finne ut om det er det på. Lenke til kommentar
kuregutt Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det virker som om du er på sporet. Jeg klarer ikke å splille av i det hele tatt i Realplayer. Får feilmeldingen "You must hav DVD software to play DVD. Please be ensured that DVD software is properly installed." Jeg trodde Windows mediaplayer var nok? Stemmer ikke det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har du prøvd å spille den av i VLC? Ting funker alltid i VLC. Funker det ikke der har du nok et problem som stikker noe dypere. Selv så bruker jeg spillern som er integrert i HP Pavillion, så Media Player har jeg null erfaring med i DVD-sammenheng. Lenke til kommentar
kuregutt Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 VLC fungerer i alle fall med lyd. Jeg har brukt Windows mediaplayer og er vant til det. Dette var irriterende! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 VLC funker alltid. Da er det tydelig at det er avspillingsprogrammet (Media Player) som er problemet, og da kan jeg ikke hjelpe deg. Sjelden jeg bruker programvaren som er integrert i Windows. Lenke til kommentar
kuregutt Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Det var mediaplayer som skapte problemmer. Hentet en DVD-kodeks fra skjermkortleverandøren som gjorde saken biff. Jeg var ikke klar over at jeg måtte laste ned denne. Ser ut som om jeg må betale også. Takk for tipset om VLC. Skal bruke den som siste "dette funker alltid løsning" cheers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå