Gromtallegs Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) hei! Jeg er på utkikk etter en ny skjerm, men henger dessverre greit etter hvordan det egentlig ligger ann me skjermer osv på markedet i dag. Jeg kunne tenkt meg en 22" skjerm, bruksområde: hovedsakeig film, og vanlig brukKaskje noe spilling i tillegg. Står et HD 3850 agp i pcen jeg skal bruke den på. Kunne også tenkt meg å benytte meg av HDMI, eller det som gir best resulat . Har ikke så stor peiling egentlig, men hadde vært fint med noe anbefaling og veiledning . takk på forhånd! EDIT: Pris er ikke nødvendigvis av så stor betydning, men selvsagt mest og best skjerm for billigst mulig penge Endret 6. september 2008 av Gromtallegs Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Skal du ha VGA eller HDMi Skjerm? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Som sagt har jeg ikke så god peiling men vil ha det som er best og gir best bilde. Så da blir det vell HDMI, tenker jeg? Tenkte det er like greit å benytte seg av syden jeg har et skjermkort som støtter de. Eller hva anbefaler folk? åssen er prisforskjellen osv? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hdmi er veldig høy oppløsing og høy grafikk, men det er jo ikke så stor vits å ha hdmi skjerm hvis du ikke har HD OS eller HD filmer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har du hdmi inn/utgang på pc'en? Sparer et par lapper på å kjøpe skjerm uten hdmi. DVi gir like bra bilde, bare at kontakten er annerledes og det er bare bilde og ikke lyd. Digitale signaler akurat som hdmi. Ganske bra skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå