HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Når jeg skal åpne AVG 8 så får jeg opp denne feilmeldingen: Hva er galt? Har ikke hatt dette problemet tidligere. Kjører Vista. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Lukter jeg posthunter? Du kan ikke gi samme svar på alle trådene mine. Ihvertfall ikke når svaret er dette. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lukter jeg posthunter? Du kan ikke gi samme svar på alle trådene mine. Ihvertfall ikke når svaret er dette. Unnskyld... Har du et berde forslag da... I og med at jeg har opplevd de samma problema, og skriver bare det jeg gjorde for å få retta det opp... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Om jeg har et bedre forslag? Er en grunn til at jeg legger det ut her. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ville ha prøvd Havar14 sitt forslag, om jeg var deg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Er ikke det at jeg ikke tror det vil funke. Er mere det at Havar14 svarte akkurat det samme på mitt andre softwareproblem. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Som sagdt. Når jeg har hatt samme problemet selv, sier jeg bare hva jeg gjorde. Du kan se om du finner den filen du mangler på internett så du kan laste ned den å kansje prøve å bytte ut den, jeg garanerer ikke at det kommer til å virke. Men i og med at du ikke vil reinstalere, kan du prøve. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg kan jo prøve det, men har ikke brukt den PC'en siden lørdag. Re-install funket forresten ikke på Firefox-problemet. EDIT: Kan AVG-problemet bunne i Firefox 3.0.1? Endret 8. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har Firefox 3.0.1, jeg kjører Vista og AVG 8 funker som bare det. Jeg veit ikke hvor lenge siden det er at du installerte det, men jeg syns å huske at jeg hadde litt problemer med det i begynnelsen av en eller annen grunn, før jeg lasta ned på nytt og reinstallerte. Etter det har det gått som ei klokke (: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Kan jo driste meg til en re-install da. Når jeg får tid. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kan jo driste meg til en re-install da. Når jeg får tid. Nå har jeg fått rykte på meg at jeg sier det samme hele tiden. Men det er lettere å re-instalere enn å måtte finne fila å filplasseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå