christo123 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei, trenger litt hjelp her! Kikker på disse to pcene nå fortiden: Acer Aspire One ASUS Eee PC 901 Hvilken av disse to egner seg best som skolepc? Skal drasse mye rundt på den, og det er viktig at den har bra med batteritid. Endret 6. september 2008 av christo123 Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Acer Aspire One pcen er lettest, men begge er ganske likt bra. levetiden på batteriet kommer ann på hvordan du tar vare på det, og hvor lenge du lader det første gangen. Du kan jo alltids kjøpe flere batteri til den da Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Acer Aspire One pcen er lettest, men begge er ganske likt bra.levetiden på batteriet kommer ann på hvordan du tar vare på det, og hvor lenge du lader det første gangen. Du kan jo alltids kjøpe flere batteri til den da Dør ut batteriene fort? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Acer Aspire One pcen er lettest, men begge er ganske likt bra.levetiden på batteriet kommer ann på hvordan du tar vare på det, og hvor lenge du lader det første gangen. Du kan jo alltids kjøpe flere batteri til den da Dør ut batteriene fort? Nei, jeg sier ikke at de gjør det, men på min HP gjorde de det. Har batteri i ca 1 time. Men om batteriene er slik at de dør ut fort, kan du jo kjøpe flere, så du kan byttebatteri når det andre er tomt.. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Asusen har et 6cellers batteri, Acern har et 3cellers. Du kan kjøpe et større batteri til Acern, men det koster rundt 1000kr. Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Asusen har et 6cellers batteri, Acern har et 3cellers. Du kan kjøpe et større batteri til Acern, men det koster rundt 1000kr. Ok, da tror jeg det blir ASUS Eee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå