Happydevil Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er veldig kjedelig siden jeg spiller online spill, men hva er grunnen? Det har aldri gjort sånn før. Og det er ikke noe galt med nettet alt lyser grønt når det skjer. Jeg bruker vista og hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva slags nettleser har du? Firefox, internett explorer, safari , opera , osv Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Hva slags nettleser har du?Firefox, internett explorer, safari , opera , osv Jeg bruker mozilla og explorer Men det er sånn at nettet bare slutter også må jeg restarte. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva slags nettleser har du?Firefox, internett explorer, safari , opera , osv Jeg bruker mozilla og explorer Men det er sånn at nettet bare slutter også må jeg restarte. Nettet? Så det ikke nettleseren det er feil i? Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Nei det er nettet på MIN data det er noe rart med. Andre folk i huset har nett og det hopper ikke av som det gjør på min. Det blir til internet til lokal tilbobling av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har du oppdatert nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du kan prøve å sette nettverkskortet i halv duplex, evt i 10Mbit. Som nevnt over så prøv å oppdatere driver til nettverkskortet. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Du kan prøve å sette nettverkskortet i halv duplex, evt i 10Mbit.Som nevnt over så prøv å oppdatere driver til nettverkskortet. Jeg bruker kabel. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Ingen? Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Hvis jeg drar ut og inn kabelen da får jeg fremdeles ikke nett, jeg får bare det når jeg restarter Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Svaret mitt over var beregnet på nettverkskortet (kablet) du bruker. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har du prøvd å deaktivere å aktivere nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg tror kanskje jeg har samme problem. Eller kanskje ikke ... Uansett, problemet her er at jeg skal ha 12 000 kb/s download, men nå får jeg kun 1 000 kb/s. Kan det være at det er noen andre som bruker trådløsen? isåfal er det veldig rart siden jeg har skrudd den av, og endret passord flere ganger ettersom problemet ofte oppstår. Innimellom er nettet oppi 12 000 kb/s, men oftest under. :/ det er kjipt. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg tror kanskje jeg har samme problem. Eller kanskje ikke ... Uansett, problemet her er at jeg skal ha 12 000 kb/s download, men nå får jeg kun 1 000 kb/s. Kan det være at det er noen andre som bruker trådløsen? isåfal er det veldig rart siden jeg har skrudd den av, og endret passord flere ganger ettersom problemet ofte oppstår. Innimellom er nettet oppi 12 000 kb/s, men oftest under. :/ det er kjipt. Hva skal du med SÅ raskt nett? If you dont mind me asking. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg tror kanskje jeg har samme problem. Eller kanskje ikke ... Uansett, problemet her er at jeg skal ha 12 000 kb/s download, men nå får jeg kun 1 000 kb/s. Kan det være at det er noen andre som bruker trådløsen? isåfal er det veldig rart siden jeg har skrudd den av, og endret passord flere ganger ettersom problemet ofte oppstår. Innimellom er nettet oppi 12 000 kb/s, men oftest under. :/ det er kjipt. Hva skal du med SÅ raskt nett? If you dont mind me asking. jeg og de andre hos meg bruker det ofte. så det er kun for høy hastighet når flere maskiner bruker det. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 åja. Så du bor ikke aleine å bruker nettet. unnskyld at jeg spørr. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 åja. Så du bor ikke aleine å bruker nettet. unnskyld at jeg spørr. nei, ikke alene. Lenke til kommentar
Fredrik S. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg tror jeg har det samme problemet. Oppstår bare i Vista..helt tilfeldig mister jeg nettet i noen minutter (alt i fra 1 -til 5 min). Har oppdatert nettverksdriver uten hell..De andre som sitter på samme nettverket (Som kjører xp pro) merker ikke noe til problemet! Forsvinner til meg også med xp, så vista er nok synderen, bare synd ingen vet hva som forårsaker det .. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvem leverer internet til deg og hvilken router har du? Lenke til kommentar
Fredrik S. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvem leverer internet til deg og hvilken router har du?Om det er meg du spørr, har jeg Telenor som internett leverandør, og en Thomsom SpeedTouch 510i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå