Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

pause for en uke siden:(

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten (x'en) tok en pause for 1 uke siden. Jeg var veldig sjalu av meg, og jeg har bearbeidet meg noe veldig de siste 2 mnd. Det jeg ser på som et problem er vel at hun bor i stavanger dette året, mens jeg bor i oslo. Jeg sender henne ikke så mange meld, sier/skriver heller ikke at jeg elsker henne.
og ringer henne kanskje 2 ganger iuken. ringte vel rundt 3 ganger om dagen før.
Hun sa at hun ville ta en pause for å kunne samle seg selv og være litt fri. Føler det blir litt vansklig å bevise noe for henne når jeg bor her i oslo. Vi skal forresten begge flytte til Trondheim i august. Jeg er kjempe redd for å miste henne. Hun betyr så mye for meg. Vi har bare vært sammen et år, også bodd sammen i 8 mnd (folkehøykskole)
Jeg vet at mange kanskje vil si at når man bare er 20 år, så skal man leve livet.. men akkurat denne jenta her er så utrolig spesiell. Hun sier selv at jeg er den første og siste, men jeg blir bare så forvirret og redd.

Takk for alle svar :)

Endret av Dysfunctional
Innlegg er gjenopprettet. Er ikke lov å redigere vekk innlegg på forumet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier hun fortsatt du er første og siste, nå mens det er pause?

Forøvrig vil jeg si at daglig kontakt, uansett form, er et absolutt must i avstandsforhold.

Hva du skal gjøre.. Hvis du tror du kan overbevise henne om du bare får treffe henne, er det jo bare en ting å gjøre, og det med én gang. Sett deg i bilen med en blomsterkvast og peis avgårde.

Det er helg, ingenting å vente på. Kjører du ca som meg er du fremme rundt 01 i natt.

Lenke til kommentar

Hmm, er ikke samme situasjon, men liker ei som sier at hun vil være for seg selv og ha det gøy når hun er ute på byen (når ei jente sier det så betyr det bare EN ting), er kanskje på en måte det "eksen" din også prøver å fortelle deg. Bare vent, situasjonen blir nok noe som at (hvis du er veldig hårsår så slutt å les nå!) hun finner seg en random fyr på en fest, tar han med seg hjem (eller omvendt). Kanskje opptil flere ganger kan dette skje med samme eller forskjellige fyrer. MEN en eller annen gang kan/vil dette slå til meget galt med at hun kanskje begynner å like en av dem litt for godt, og den andre personen ikke føler det samme.

Jepp, slag i trynet hennes, og da kommer dem alltid tilbake til noen dem vet liker dem (her kommer du fint inn i bildet). Her er det opp til deg å gjøre hva du vil, jeg for min del kommer nok til å si (hvis det skjer med meg): "bare fortsett å ha det gøy du, var jo det du ville!" <--- Vel og merke bare for å se hvor mye en person er villig til å gjøre for deg etter at dem har gjort noe dem angrer på.

Lenke til kommentar
Jeg og kjæresten (x'en) tok en pause for 1 uke siden. Jeg var veldig sjalu av meg, og jeg har bearbeidet meg noe veldig de siste 2 mnd. Det jeg ser på som et problem er vel at hun bor i stavanger dette året, mens jeg bor i oslo. Jeg sender henne ikke så mange meld, sier/skriver heller ikke at jeg elsker henne.

og ringer henne kanskje 2 ganger iuken. ringte vel rundt 3 ganger om dagen før.

Hun sa at hun ville ta en pause for å kunne samle seg selv og være litt fri. Føler det blir litt vansklig å bevise noe for henne når jeg bor her i oslo. Vi skal forresten begge flytte til Trondheim i august. Jeg er kjempe redd for å miste henne. Hun betyr så mye for meg. Vi har bare vært sammen et år, også bodd sammen i 8 mnd (folkehøykskole)

Jeg vet at mange kanskje vil si at når man bare er 20 år, så skal man leve livet.. men akkurat denne jenta her er så utrolig spesiell. Hun sier selv at jeg er den første og siste, men jeg blir bare så forvirret og redd.

Takk for alle svar :)

Ikke la deg lure deg selv, og benektelse er ihvertfall ikke bra.

Du må først finne ut om hun er dama din eller x`en, ut i fra innleget dit ser det ut til å være noe du ikke selv vet

Hun sier du er den førse og siste, yeah right, inse fakta, hadde dette vært tilfellet hadde du ikke befunnet deg i denne situasjonen.

Sjansen for at du får en meldining, en epost eller et oppring av henne der hun sier dette vil ikke fungere er rimelig til stedet, sorry mate

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...