blingbling Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg lurer på hvordan dere vannkjølere frakter maskinene deres på LAN... Tømmer dere systemet, eller frakter dere maskinene "våte"? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg tror jeg tapper maskinen, tar med 2x0.5l flasker med ferdig blandet... blanding, jepp... Hvorfor lurte du egentlig på det? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Blah! Jeg har dratt fram og tilbake fra mange LAN's nå. Det lønner seg ikke å tømme systemet. Helt idiotisk. Kjøp deg ordentlige slangeklemmer, så går det som en drøm, det lover jeg deg! Lenke til kommentar
blingbling Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har vurdert å kjøpe vannkjøling, men gidder ikke gjøre det hvis det blir for mye stress å frakte rundt på... Slangeklemmer: er det klemmer som forhindrer at vannet beveger seg inni slangen? Total vannkjølings-noob! Lenke til kommentar
alos Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg tømmer ikke systemet selv om ikke vanntanken er tett, er bare å passe på at kabinettet står den riktige veien hele tiden. Slangeklemmer er klemmer som passer på at slangene ikke glir av kjølerenne eller av pumpen, er et vanvittig mas hvis slangene detter av! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 /me tømmer aldri vannet av maskina, Kjører gris med bil etc, aldri hatt no lekasje Lenke til kommentar
blingbling Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 okey. nå ble ting litt klarere for meg... takk for alle svar! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ikke no vits å tømme systemet nei. Bare pass på at alt er tett... ikke som tanken min, den lekker litt.. men ikke no problem så lenge du unngår å sette maskina på hodet. Men det som er problem er at maskina blir noe innigranskauen tung... Har masse stash og ting inne i maskina + 4liter vann.. det er noe å drasse på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå