AndreasPB Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei Skal kjøpe min første stasjonære pc. Har helst lyst til å kjøpe pc fra butikk og ikke nettbutikk. Sett litt på denne Packard Bell'en her fra Elkjøp: Packard Bell iPower X1674. Hva tror dere om denne? Denne bør vel holde en del år? Kjører den f.eks. Crysis på full? Takk på forhånd Endret 6. september 2008 av AndreasPB Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Om du har 19" monitor kan du kanskje forvente at den kjører crysis på fullt, men har du større monitor er svaret kort og godt NEI Lenke til kommentar
AndreasPB Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Hvor godt kan jeg forvente at den kjører Crysis med 20/22"? Lenke til kommentar
branick Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Etter å ha testet den i butikken der jeg jobber med nettopp crysis vil jeg si grafikknivå HIGH med 4xAA aktivert. Dette gav den fineste flyten mot den 22" jeg brukte til demo. Der lå jeg rundt 47/48 fps i snitt, og nede mot 20 i de aller verste situasjonene hvor det var mye eksplosjoner. Det er den løsningen jeg fant ut passet best på den maskinen, men hver er sin egen preferanse. HIGH er vanvittig fin grafikk å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå