Athelas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei! Visste ikke helt hvor ellers jeg skulle poste dette, men har en kontorstol fra Ikea som heter "Direktör". Den begynner faktisk å dra på årene nå, men den holder fortsatt stand og jeg er veldig godt fornøyd med den. Vi har imidlertid nylig flyttet, og i den anledning har stolen vært båret og flyttet på en del. Det som har skjedd nå er at stolen har "låst" seg. Dvs. at vippefunksjonen i setet er borte. Det er helt merkverdig, men jeg får altså ikke til å finne den styringsmekanismen under som gjør at jeg kan aktivere denne igjen. Den har en spake under for å regulere høyde, og denne fungerer som normalt. I tillegg finnes det en ganske stor "knott" man kan skru på, men har ikke helt funnet ut hva denne gjør ennå. Den er ikke helt ulik denne i formen, men ligner ikke under. Min stol er i sort skinn/skinnetterligning og har bredere skinnbelagte armlener. Er det noen som har samme stol (eller tilsvarene) som kan fortelle meg hvordan i all verden jeg fikser dette? Vil være evig takknemmelig. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du vipper stolen helt fram og drar spaken ut, den "knotten" regulerer motstanden i vippinga Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Du vipper stolen helt fram og drar spaken ut, den "knotten" regulerer motstanden i vippinga Aaaah. Du er en helt. Spaken kan faktisk dyttes inn og ut. Tusen takk! =D Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Takk, det funka faktisk på min "Magnus" kontorstol også xD Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hey! Dette har jeg lurt på i flere år! Endelig, nå kan jeg vippe igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå