hitokiri Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Microsoft viser frem nyheter 9. september. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Veldig bra at de pusher større lagring. Problemet er bare at det er hdd, og ikke flash. Men godt at det skjer en utvikling. Har 16Gb-spillerne SD slot-in? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Zune må vel ha vært en stor fiasko for M$? Kan ikke huske å ha hørt om den nesten engang.. Endret 6. september 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan ikke huske å ha hørt om den nesten engang.. Etter det jeg vet, har vel Zune aldri blitt lansert her i Europa. I følge britiske PC Pro er Zune forventet til Europa til neste år. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Siden denne spilleren ikke finnes i norge engang var vel hele vitsen med denne artikkelen å få fram at det var apple-lansering snart..>.< Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tiden får vise hva som skjer. Det er nok riktig at Microsoft kommer ganske godt i skyggen i forhold til Apple, men sånn er det bare. Ikke lett å snu det fokuset gitt. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Veldig bra at de pusher større lagring. Problemet er bare at det er hdd, og ikke flash. Men godt at det skjer en utvikling.Har 16Gb-spillerne SD slot-in? Hva er egentlig ulempen med Harddisk? Er da ikke nødvendig med rask responstid på sånne spillere. Er det plassbesparing du sikter til? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Harddisk innehelde bevegelige deler, som gjer at den ikkje vil tåle so mykje som ein spelar med flashminne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Please gi oss en ipod touch-lignende Zune Og mulighet for å synkronisere (smertefritt) med wmp 11. 120 gb virker jo interessant ettersom jeg ikke får plass til all musikken min på min Zune 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg