Nervetattoo Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Den neste Snatch? Se videoen Lenke til kommentar
Deem Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Gleder meg! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg også. Jeg liker denne typen film Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Jøss, er ikke Jason Statham med? At Guy Ritchie tør... Veldig skeptisk til denne, spesielt etter den katastrofale Revolver. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Thandie Newton er jo relativt hot da:D Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Jøss, er ikke Jason Statham med? At Guy Ritchie tør... Veldig skeptisk til denne, spesielt etter den katastrofale Revolver. Revolver var da ikke så ille? Statham spilte jo også ganske bra? Jeg gleder meg jeg! Tror jeg kan se denne uten å lese en anmeldelse først! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Forsåvidt ingenting i veien med Stathams rolletolkning i Revolver, men det hjalp så lite når den øvrige filmen var noe pretensiøst piss. Og jeg bruker ikke ordet "pretensiøst" om hva som helst. Jeg kommer nok til å se denne på en filmkveld med gutta boyz uansett. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) 2 sekunder her. Må bare søke opp "pretensiøst". EDIT: Aah. Ja, jo, det er jeg faktisk litt enig i. Revolver var litt sånn "BOOM, her slenger vi noe i trynet på deg som du ikke vil forstå, men som du MÅ forstå for å være kul." Eller, kanskje litt dårlig forklart? Endret 7. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Revolver er kanskje litt vanskelig å få fatt i, men den er ikke umulig. Jeg likte den ikke før andre gang jeg så den. Rock N Rolla kommer til å bli dritbra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 denne ser bra ut, har venta på noe ala snatch en stund nå. liker engelske filmer av denne typen, men det er bra de ikke kommer for mange av, da blir de lett vanna ut. blir nok en tur på kino. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Er mildt sagt veldig spent på om Guy Ritchie klarer å leve opp til "Lock, Stock and Two Smoking Barrels" samt "Snatch". På tide han smeller til med noe som sitter igjen Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Tilbake til suksessformelen fra Guy Ritchie ser det ut som, når han har Leonidas på laget må det jo gå bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så koselig ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg