torstaven Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei! Er ny på bygging og har endelig klart å pakke sammen denne pcen min Når jeg nå starter opp så går cpu-vifta, gpu-vifta, og begge de andre viftene jeg har i kabinettet, samt at den på lampa på hovedkortet lyser perfekt grønt. Men jeg får ikke et jævla signal inn på skjermen! Noen babla noe på en annen tråd at det kunne være prosessoren som ikke svarer.... hva gjør jeg isåfall med dette? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kan jo være at du har slått av skjermkortet ditt i bois. Prøv å ta UT skjermkortet og prøv å bruk det intregerte. Det som sitter i hovedkortet Lenke til kommentar
torstaven Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Kan jo være at du har slått av skjermkortet ditt i bois. Prøv å ta UT skjermkortet og prøv å bruk det intregerte. Det som sitter i hovedkortet Hehe..... gjorde vel sikkert tidenes noob tabbe Dere kommer ikke til å tro meg når jeg side det.... når jeg åpnet armen, og tok opp lokket der cpu`en skulle nedi... så sto det remove på det lokkket.... da fjernet jeg hele dritten... så armen hadde ingen låsefunksjon på cpu genialt! og det brukte jeg 4 timer på å finne ut av... systemet fungerer nå da! Det er virkelig ikke vanskelig å bygge selv! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fint at du fikk det til da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå