Ali-Baba Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg vet at forumet flyter over av slike poster men jeg lurer på hva man kan få ut av denne prosessoren? er det noen som har noen resultater/erfaringer? gleder meg til overklokk når jeg får denne lille skjønnheten... Lenke til kommentar
dp Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 hei, sjekk databasen på www.overclockers.com . jeg vil tippe du kommer til 3,2-3 ghz. Jeg kjører min p4 2,53 på 3,15 og det fungerer herlig, kan faktisk kjøre lenger, men vil ikke ha for høy volt. Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Oj sann.. Dere har skikkelig overklokk her.. er det på boxed kjøling (gjelder ikke Snekker'ns vannkjøling men) bør jeg bytte kjøler? i så fall hvilken? Håper jeg kan få den opp i 3,2 eller no. gleder meg.... takker for svar. Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hehe. Vapo ja det er bra gerier.... Men det er litt "juks" da.. Men hva kan jeg oppnå med boxed kjøler? eller bør jeg investere i en annen kjøler? i så fall hvilken? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hehe. Vapo ja det er bra gerier.... Men det er litt "juks" da.. Men hva kan jeg oppnå med boxed kjøler? eller bør jeg investere i en annen kjøler? i så fall hvilken? Et sted mellom 3,0 og 3,2 stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå