Vu-caN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Trenger et nye hodetelefoner som er beregnet på gaming. Til musikk kan det også gjerne være bra, men det er ikke like viktig. Det må ha mikrofon. Prisen skal være en "mest for penga pris", som ligger på mellom 4-700kr. Hva er fordelen ved å ha lyd gjennom usb-plugg? Et par alternativ jeg har sett meg ut: denne eller denne. De er forsåvidt like, med og uten usbplugg. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Trenger et nye hodetelefoner som er beregnet på gaming. Til musikk kan det også gjerne være bra, men det er ikke like viktig. Det må ha mikrofon. Prisen skal være en "mest for penga pris", som ligger på mellom 4-700kr. Hva er fordelen ved å ha lyd gjennom usb-plugg? Et par alternativ jeg har sett meg ut: denne eller denne. De er forsåvidt like, med og uten usbplugg. Hei! Skal du ha et headsett til gaming bør det være et headset som sitter godt og ikke gjør at ørene blir ømme. Lydkvaliteten bør også være god, og det bør samkjøre godt med lydkortet. Ergo, jeg ser ingen fordeler med USB-hodetelefoner. Et som sies å være bra i din prisklasse er et av de du anbefalte selv. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340930 Tenk deg litt om, men det headsettet har fått god kritikk. Se bort ifra tilbakemeldingene på Komplett. 3 av 4 mener det er det beste de har hatt. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Noe annet som slo meg var at om jeg har usb-headset så kan jeg ikke bruke det på annet enn PC. Dessuten har de hodetelefonene her filt-kant rundt, som gjør det ekstra mykt for øra. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noe annet som slo meg var at om jeg har usb-headset så kan jeg ikke bruke det på annet enn PC. Dessuten har de hodetelefonene her filt-kant rundt, som gjør det ekstra mykt for øra. Nettop, fint at du fant ut av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå