Gå til innhold

Sette laptop skjermen til 50 Hz.

Natrich

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger bare å skifte secondary-display til 50hz, da slipper du flimmer i laptopskjermen også. :)

Det gjør du på samme plass som du endrer oppløsning, du må bare inn på avanserte innstillinger, husk å koble til secondary først. ;)

Funker ikke 60 Hz er det eneste valget? Andre forslag?

Lenke til kommentar

Da er det vel det TVen din støtter, om TVen din ikke har blitt forhåndsgjenkjent så skal alle hertz-alternativene være der, og om den er gjenkjent så skal de støttende frekvensene være der. :)

XP: Høyreklikk i desktop - Propeties/innstillinger - settings/? - velg skjerm 2 - Advanced/avansert - Monitor/?

Lenke til kommentar

Kva TV har du? Er nok den som er problemet. Har du forskjellige kanaler å velge mellom på TV-en?

Eg har vore borti eit gammalt apparat eg ikkje fekk fargar på. Då spratt eg opp ein Scart-kontakt, kopla over eit par ledningar, då vart deg fargar.

I eit anna tilfelle hadde eg ein 4-pins S-video kabel, når eg plugga den direkte i PC-en vart det svart kvitt, om eg plugga ein overgang frå 7-pin (eller var det 9) til 4-pin og kompositt for deretter å plugge 4-pin kabelen i overgangen så funka det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...