Dimm Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg vurderer å kjøpe en brukt 60gb ps3 som er kjøpt i usa og bare brukt til spilling så langt jeg lurer på om den kan spille av Norske blurayfilmer eller om den er sperret for det? mener å lest en plass at den låses på den første sonefilmen/spillet som ble spilt av, men det stemmer sikkert ikke Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er ikke sikker, men jeg vil tro at det fungerer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 En amerikansk PS3 vil ikke fungere med norske filmer nei. Spill er derimot sonefrie. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) En amerikansk PS3 vil ikke fungere med norske filmer nei. Spill er derimot sonefrie. Hvorfor er ikke filmer sonefrie da? Er ikke DVDer sonefrie? Endret 6. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nei, både DVD og Blu-ray er soneinndelt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Nei, både DVD og Blu-ray er soneinndelt. Men spilla er jo på blu-raydisc, så hvorfor funker ikke amerikanske blu-ray filmer i Norge?(eller omvendt) Endret 6. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 det sier vell seg selv egentlig... men veldig mange er sonefrie se her for liste: http://bluray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 han som selger den mener at den låses til den første sonen som den spiller.. jaja får vel ta en tur og sjekke om det stemmer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 han som selger den mener at den låses til den første sonen som den spiller.. jaja får vel ta en tur og sjekke om det stemmer Det stemmer ikke, en amerikansk ps3 kan ikke spill norske dvder og norske blu-ray filmer. Merk deg da at mange blu-ray filmer ikke er sone inndelt. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 testet en film merket b5 (er ikke sone B blurayfilmer europeiske?) og den fungerte utmerket filmen er forresten 10.000 BC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 det er fordi at 10.000BC er region fritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå