Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal ikke se bort ifra at vi kommer med en rapport fra PolarParty nei (LAN i høstferien ) Alltho, vi har fått forbud mot tørris/LN2 der, så vi må holde oss til fasekjølere/cascades. Vi snakket jo litt om det sammen i går og det blir ikke det samme som tørris\ln2 hvis man skal stå å klokke foran folk....desverre Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nei, det blir ikke like underholdende - hverken for oss eller eventuelle tilskuere. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal ikke se bort ifra at vi kommer med en rapport fra PolarParty nei (LAN i høstferien ) Alltho, vi har fått forbud mot tørris/LN2 der, så vi må holde oss til fasekjølere/cascades. Vi snakket jo litt om det sammen i går og det blir ikke det samme som tørris\ln2 hvis man skal stå å klokke foran folk....desverre triste greier Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 men planer om å ha "oppvisning" med tørris\ln2 på lan har vi Vi kommer vel til å si ifra når og hvor når den dagen kommer=) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 men planer om å ha "oppvisning" med tørris\ln2 på lan har vi Vi kommer vel til å si ifra når og hvor når den dagen kommer=) hehe får ta turen til Stranda møre og romsdal:) www.dalalan.net hehe:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt i lengste laget, Philip. Desverre :!: Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt i lengste laget, Philip. Desverre :!: hehe:D får bli jeg som reiser da:) Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kom på BondeLAN på Snåsa i Nord-trøndelag! Der skal vi kjøre compo på maskinen min. Byttet til Q6600 som jeg foreløpig kjører 24/7 på 3,825 GHz på en Zalman CNPS9700LED. Q9450 i signaturen ville ikke mer enn 3,5. Skal prøve den på et annet hovedkort. Nettopp fått mail om at Elkjøp på Steinkjer sponser oss med en Samsung 40" Full-HD TV til å kjøre konkurransene på Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Litt OT, men jeg kommer nok dit, Pondus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå