knopflerbruce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 VI MOBBER VEL IKKE FOLK FOR STØRRELSEN... :!: så putter jeg deg i baklomma:D Neinei, mobber ingen - vil ikke ha deg sinna hvertfall *grøss* Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 tynn masse..? du har røyket noe..... Jeg blander nok med et annet rør Hvor tykk er egentlig bunnen på det røret? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 tynn masse..? du har røyket noe..... Jeg blander nok med et annet rør Hvor tykk er egentlig bunnen på det røret? Det er det vel ingen som vil si, det er jo en slags konvensjon på xs at man ikke engang skal vise bilder av innsiden av poten siden kingpin har fått så mange kopier av pottene sine. Men kan iallefall si at den har en enorm masse, veier vel rundt 3KG ca. Men hadde ikke trodd at potten skulle funke så bra til tørris egentlig, men har sett andre si at den er helt ok til tørrisbruk, men det er jo først på ln2 den viser sin sterke side. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Poten til gianni får F1 til å virke pinlgete i forhold http://www.bastel-gianni.ch/projekte/t2w/i...i_planung_2.jpg 6,5kg... say no more Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg må bare spørre, åssen i granskauen får han festa den der?! btw: link til større bilde Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Å fytti H*****, det var sinnsykt svært. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg må bare spørre, åssen i granskauen får han festa den der?! btw: link til større bilde Ser ut som det er gjenget opp hull i bunnen, så da skruer du sikkert skruer fra baksiden av hovedkortet og rett i røret. Uansett så trenger ikke en slik å festes, er jo bare å sette den oppå så har du fin kontakt Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er det vel ingen som vil si, det er jo en slags konvensjon på xs at man ikke engang skal vise bilder av innsiden av poten siden kingpin har fått så mange kopier av pottene sine. Men kan iallefall si at den har en enorm masse, veier vel rundt 3KG ca. Men hadde ikke trodd at potten skulle funke så bra til tørris egentlig, men har sett andre si at den er helt ok til tørrisbruk, men det er jo først på ln2 den viser sin sterke side. Hmm, F1 kulten vokser stadig ja :!: Det kan hende at jeg blander med orginale F1, F1 EE har vel gjerne tykkere bunn og større masse, noe som burde gi den store fordeler med tørris. F1 var vel aldri designet for dice, kansje EE-versionen fikset litt på dette. Gianni-poten er jo ubrukelig, da den vil integrere prosessoren i hovedkortet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) jeg likte den klumpen jeg når den ikke brukes til klokking, så kan man avkjøle en god flaske med drikke=) Da kan ikke dama komme å si at du ikke er romlemantisk( vet det er skrevet feil, men jeg og dama sier det istedenfor romantisk ) Endret 10. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 jeg likte den klumpen jeg når den ikke brukes til klokking, så kan man avkjøle en god flaske med drikke=)Da kan ikke dama komme å si at du ikke er romlemantisk( vet det er skrevet feil, men jeg og dama sier det istedenfor romantisk ) Ja, hvor romantisk er ikke en god rødvinsflaske avkjølt av flytende nitrogen i en sekskilos kobberklump? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Todda: Enig så enig. Godt å se noen er fornuftig :!: Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hehe! Blodoverklokkingstråden gikk over i smalltalk og snakk om følelser ser jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 JA, vi snakker om følelser for rørene=) ikke noe off-topic her takk :!: Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Skulle tro det var SLIKE rør dere holdt på med Thihihi Endret 10. september 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Skulle tro det var SLIKE rør dere holdt på med Thihihi Skulle være rimelig rett fram å modde et CPUrør til et sånt. Problemet er vel at massen kanskje blir i største laget. Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 JA, vi snakker om følelser for rørene=)ikke noe off-topic her takk :!: Hehe! Skjønner Hadde vært artig å prøve seg på noe annet enn luft og vann ja.. Men det var det budsjettet da.. Ny runde med forsøk til helgen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Skulle tro det var SLIKE rør dere holdt på med Thihihi Har sånne rør også ja, men er jævlig vansklig å klokke med de tror jeg:P Pondus: Ja, er det som er planen ja=) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vi bare.. diskuterer mulige anti-kjedeseg-midler vi kan drive med mens vi venter på PCMark tsk tsk tsk.. PCMark tar helsikkes lang tid Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vi bare.. diskuterer mulige anti-kjedeseg-midler vi kan drive med mens vi venter på PCMark tsk tsk tsk.. PCMark tar helsikkes lang tid Prøv 32m på en C0 clawhammer på luft. tar sin tid det også Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Blir det noe klokking denne helga også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå