WheelMan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 En ting må nevnes, Kingpin F1 EE eier totalt på tørris! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) F*ck dobbelpost Fikk validert en score! O-M-G!!!!11! 3000+ Newcastle S939 http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=415075 - langt fra noen WR; men AE-CPUer er generelt VELDIG coldbugget (denne greide ikke nødvendig HTT selv på luftkjøling...). Har en AZ i tyskland, HÅPER jeg - den burde greie biffen. Her er også FX55SD-scoren min: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=415078 Fin chip, som dessverre dukker opp som FX57 - noe som gjør det vrient å overbevise noen om at det er en FX55. Skjønt, får vel videotape en run så folk tror meg Håper Wheelman har videokameradilla også FX53-scoren er her...: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=415080 3400+ Venice WR ble det ikkeno av, siden de to høyeste validerignene var korrupte - dermed ble jeg slått med 0.03mhz... Men har ikke makset chipen, tar den neste gang Scoren er hvertfall her: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=415081 Edit: scoren ovenfor er WR likevel, blingset på den gamle WR'en 8mhz over elns. Men som sagt - mer å hente! Endret 8. september 2008 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ser sinnsykt morro ut det dere driver med. Er det lett å få tak i hardware? Regner med dere har gode kontakter? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ser sinnsykt morro ut det dere driver med. Er det lett å få tak i hardware? Regner med dere har gode kontakter? Har verdens beste kontakt - ebay (og et par andre folk jeg kjenner ;-) ). Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tror deg ikke. KP F1 EE på tørris? Ellers kan alle rør brukes med alt, det er bare noen ting som blir litt vanskeligere enn andre. Slik som jeg ville sett for meg at F1 EE kom til å bli på tørris, men akk nei! Røret er relativt lite og har tynn masse, noe som gjør at isen brenner fortere bort og det blir vanskeligere å holde en stabil temperatur. Kan være jeg bommer helt nå? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Røret er det tyngste jeg har vært borti, og knuser DICE-røret til Ola lett.. Vi fyllte is en gang hvert 10-15. minutt med F1-røret, under load. Var også nede i -79 grader Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Røret er det tyngste jeg har vært borti, og knuser DICE-røret til Ola lett.. Vi fyllte is en gang hvert 10-15. minutt med F1-røret, under load. Var også nede i -79 grader Må kanskje teste det på 939. Vet det ikke er festehull til "min" sokkel, men litt ceramique kombinert med -79c og et halvt tonn kobber burde få ting til å sitte Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tror deg ikke. KP F1 EE på tørris? Ellers kan alle rør brukes med alt, det er bare noen ting som blir litt vanskeligere enn andre. Slik som jeg ville sett for meg at F1 EE kom til å bli på tørris, men akk nei! Røret er relativt lite og har tynn masse, noe som gjør at isen brenner fortere bort og det blir vanskeligere å holde en stabil temperatur. Kan være jeg bommer helt nå? tynn masse..? du har røyket noe..... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 For å finne en side av saken: Jeg sliter med å holde røret på strak arm mer enn 3 sek.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 For å finne en side av saken: Jeg sliter med å holde røret på strak arm mer enn 3 sek.. Nå er vel ikkje du akkurat verdens sterkeste heller da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trodde folk i stol utviklet sterke armer jeg wheelman. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå er vel ikkje du akkurat verdens sterkeste heller da Joda Trodde folk i stol utviklet sterke armer jeg wheelman. Kom hit, så skal du få bære det for meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kom hit, så skal du få bære det for meg Pfft! Jeg er pingle jeg. Og jeg VET det. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trodde folk i stol utviklet sterke armer jeg wheelman. Det røret er rene ambolten Men kan teste det på stak arm selv neste gang. Har fått endel trening i å bære 50kg utstyr landet rundt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det røret er rene ambolten Men kan teste det på stak arm selv neste gang. Har fått endel trening i å bære 50kg utstyr landet rundt Hadde jeg hatt litt mer peil og litt bedre råd så kanskje jeg hadde blitt med dere en gang og prøvd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Trøst dere med at jeg må bære han rundt så................... "Soppen..Skal ha tørris..BÆR MEG" Endret 8. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trøst dere med at jeg må bære han rundt så..................."Soppen..Skal ha tørris..BÆR MEG" :!: Ser for meg at du bærer han rundt om kring, mens han holder en kopp med tørris Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Vi blir som Helan og Halan.... "hepphepp Soppen..har ikke uendelig med tørris" Endret 8. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trøst dere med at jeg må bære han rundt så..................."Soppen..Skal ha tørris..BÆR MEG" Du greier sikekrt å bære både Wheelman OG rør! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 VI MOBBER VEL IKKE FOLK FOR STØRRELSEN... :!: så putter jeg deg i baklomma:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå