gudbjart Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har en FS Lifebook E-6550 Pentium III 700 med et avdanket ATI Mobility 4 Mb skjermkort. Lurte på om noen har noen tips angående ny brikke? Har fått med meg at GeForce 2 GO skal være bra, men er det noen andre potensielle, og fungerer Geforce 2 GO eller eventuelt disse andre på denne maskinen? Først og fremst er jeg ute etter en oppgradering for å få dagens spill til å fungere. Det er vel derfor lurt å gå for minst 32 Mb minne. Hvordan er det egentlig med oppgraderingsmulighetene på en Lifebook E-6550? Ser jo at enkelte bærbare er bortimot umulige å oppgradere uten å skifte "all" innmat. Er det bare å kjøpe nytt skjermkort, sprette opp maskinen, fjerne gammelt og sette inn nytt kort, skru sammen igjen maskinen og trykke på power-knappen? Lurer også på dette med AGP og PCI. Det er vel kun de nyere maskinene som har støtte for AGP. Min er ca. 1 år gammel, men jeg har ikke peiling på om den støtter AGP. Noen som kjenner til dette? Nyttige svar mottas med stor takk!!! Lenke til kommentar
Rent2Kill Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Du kan ikke oppgradere en bærbar. Den inneholder kun ett kort. Skall du oppgradere bærbar må du kjøpe ny og selge den gamle. Det eneste du kan oppgradere er Ram og Harddsik. Det er ingen oppgraderings PC. Da kjøper du stasjoner!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå