Gå til innhold

Ber om råd til defekt DS lite


Skandinav

Anbefalte innlegg

Ved en uheldig hendelse ble den øvre skjermen på guttens DS lite ødelagt. Blir jeg nødt til å kaste hele greia, eller er det noen gode råd å få her på forumet?

Skulle jeg på en eller annen måte få tak i en defekt DS lite, lar skjermene seg lett byttes mellom konsollene, eller er det et umulig foretak?

Til sist; kunne noen gi meg tips om hvor man kan få tak i en defekt DS lite utenom på fyllinga (der jeg bor er de vrange)?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er det kun selve skjermen som er ødelagt, er det fult mulig å fikse den, men det er jo en fordel å ha litt erfaring med slikt fra før av. Du kan lett få tak i en ny skjerm, enten fra en defekt DS, men du kan også bare kjøpe selve skjermen. Modnet.no er en grei norsk nettbutikk i så tilfelle, men de har ikke slike skjermer på lager, kan jeg se. Ebay er også et greit sted for å kjøpe slike ting, trolig også det billigste stedet.

Lenke til kommentar
Under 200 er det vel ?

Mener at beløpet er satt opp til 300 kr, skal sjekke det nå, ble helt plutselig usikker.

 

Oops:

Fritak ved ordinær innførsel

I enkelte situasjoner kan varer på visse vilkår innføres toll- og/eller avgiftsfritt. De vanligste fritakene gjelder:

 

* reisegods, flyttegods og arvegods

* en del varer med verdi inntil 200 kr

* en del gavesendinger med verdi inntil 1 000 kr

* reklamemateriell og vareprøver av ubetydelig verdi

* varer til ambassader, internasjonale organisasjoner m.m.

Endret av TOMpsy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...