Skandinav Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ved en uheldig hendelse ble den øvre skjermen på guttens DS lite ødelagt. Blir jeg nødt til å kaste hele greia, eller er det noen gode råd å få her på forumet? Skulle jeg på en eller annen måte få tak i en defekt DS lite, lar skjermene seg lett byttes mellom konsollene, eller er det et umulig foretak? Til sist; kunne noen gi meg tips om hvor man kan få tak i en defekt DS lite utenom på fyllinga (der jeg bor er de vrange)? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det kun selve skjermen som er ødelagt, er det fult mulig å fikse den, men det er jo en fordel å ha litt erfaring med slikt fra før av. Du kan lett få tak i en ny skjerm, enten fra en defekt DS, men du kan også bare kjøpe selve skjermen. Modnet.no er en grei norsk nettbutikk i så tilfelle, men de har ikke slike skjermer på lager, kan jeg se. Ebay er også et greit sted for å kjøpe slike ting, trolig også det billigste stedet. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er desverre litt styr å skifte den øverste skjermen, ettersom du blir nødt til å lodde på igjen høytalerne på den nye skjermen. Høytalerne henger nemlig fast i selve kabelen til skjermen. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hjertelig takk for svar. Modnet ser ut å være tingen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dealextreme hadde det til en rimelig penge.. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Dealextremehadde det til en rimelig penge.. Det var jammen en rimlig butikk. Ser også at de sender til hele verden uten fraktkostnan. Da kan man bare legge inn en rekke ordrer under 300 kr så går det i tillegg tollfritt. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Under 200 er det vel ? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Under 200 er det vel ? Mener at beløpet er satt opp til 300 kr, skal sjekke det nå, ble helt plutselig usikker. Oops: Fritak ved ordinær innførsel I enkelte situasjoner kan varer på visse vilkår innføres toll- og/eller avgiftsfritt. De vanligste fritakene gjelder: * reisegods, flyttegods og arvegods * en del varer med verdi inntil 200 kr * en del gavesendinger med verdi inntil 1 000 kr * reklamemateriell og vareprøver av ubetydelig verdi * varer til ambassader, internasjonale organisasjoner m.m. Endret 8. september 2008 av TOMpsy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå