oddi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Var på butikken idag, og til min store overraskelse hadde de fått in stor urge, jippi! Endret 6. september 2008 av oddi Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det som er et stort problem med Urge i 1,5 l flaske er at den blir fort daff. samt at den syrlige smaken etser seg inni tungen å blir der Men for all del Trikset er å holde den konstant kald i frysern, å behandle den med respekt så vil både smaken og kullsyra holde seg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Enig med at den må ha en spesialbehandling, men det er absolutt den herligeste brusen som finnes. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fekk ett godt sjokk når eg såg en kar så bar på en 1,5 L flaske med urge Senere så begynnte folk å kjøpe kasser med det Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Herlig! Elsker Urge. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mams kjøpte en flaske til meg og søstera mi (på deling). Jeg stjal hele! :!: Lenke til kommentar
Steinarss Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fantastisk. Får kjøpe et par til resten av helgen Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kjøper heller tre 0,5 litere enn én 1,5 liter! Stor forskjell i smaken! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nja , jeg la en 1,5 l i frysern i går. lot den ligge til det dannet seg litt is på innsiden, samt at jeg passet og skru på korken etter bruk. Vil si den holdt seg like godt som 3x halvlitere Handle With Care Lenke til kommentar
Luna89 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Elsker den brusen jeg! Er så utrolig glad for at det er kommet stor urge flaske og ikke bare liten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Brusen er rågod!, Og er veldig bra at dem endelig har fått Urge på 1.5 litersflasker^^. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Når dere sier den er så sykt god.. Kanskje jeg må kjøpe en eller to? :o Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Når dere sier den er så sykt god.. Kanskje jeg må kjøpe en eller to? :o ja du må nok ha deg en kasse eller to Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Haha, var nettopp på Rema 1000 og så en som kjøpte en 1,5l flaske med urge Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Når dere sier den er så sykt god.. Kanskje jeg må kjøpe en eller to? :o ja du må nok ha deg en kasse eller to Hehehe, får sette ei små-flaske på handlelista. ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kjøpte nettopp en 1.5 L Urge jeg og^^. Og det er faktisk i går jeg drakk Urge for første gang i mitt liv! og brusen er mye bedre enn coca-cola. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Pga. sukkerinnholdet den ikke var i 1.5 før? Altså, Urge er mer usunt enn cola :O? Men ja, Urge er desidert en av de beste brusene på det norskemarkedet! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpte nettopp en 1.5 L Urge jeg og^^. Og det er faktisk i går jeg drakk Urge for første gang i mitt liv! og brusen er mye bedre enn coca-cola. De sier de alle første gang. Men etterhvert, så kjenner du abstinentene fra colan igjen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, var nettopp på Rema 1000 og så en som kjøpte en 1,5l flaske med urge Men du kjøpte ikke? :O SVIKER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå