Gå til innhold

Programmet har utført en ulovlig operasjon....

Anbefalte innlegg

Hva er problemet, når jeg åpner word har "winword" utført en ulovlig operasjon og programmet må lukkes ( det går ikke å trykke på ignorer ), og når jeg skal printe er det et annet program som må lukkes ( rundll32? )

Bruker windows 98, hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er problemet, når jeg åpner word har "winword" utført en ulovlig operasjon og programmet må lukkes ( det går ikke å trykke på ignorer ), og når jeg skal printe er det et annet program som må lukkes ( rundll32? )

Bruker windows 98, hva er problemet?

Det er ikke lett å si med så liten informasjon. Her er noen tips:

*Oppdater Windows

*Oppdater Office

*Feilsøk Windows

Det kan også lønne seg å rydde opp i Windows, den trenger vedlikehold som andre systemer, men win98 er en versting. Med windows 2000 (og XP) vil du stort sett ikke oppleve ulovlige operasjoner.

Stikkordene er opprydding, oppdatering og prøve å finne feilmeldingen som refererer til den aktuelle ulovlige operasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nettopp noe lignende på min maskin. Riktignok kjører jeg XP, men fikk hele tiden den samme meldingen. Kjører du antivirus program? Det gjorde ikke jeg. Jeg installerte norton internet security og det fant 610 infiserte filer. Dette viruset heter w32.pinfi og kopierer seg selv inn i .exe filer og gjør at programmer ikke vil starte. Last ned en demo-versjon av antivirus program og prøv. Det er verdt forsøket. Viruset var litt trøblete å fjerne, men hvis du finner ut at du har dette viruset kan du bare gi et lite vink så kan jeg gå i detaljer på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...