Mixy Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hei Skal nå heve kjøpet på min mobiltelefon. Men så blei jeg brått usikker på hva jeg har rett på når det gjelder forsikringen.. Mobilen ble kjøpt 27.12.07, og ble kjøpt med 1 år forsikring (699,-). Har jeg rett til å få deler av denne summen hevet også ? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei Skal nå heve kjøpet på min mobiltelefon. Men så blei jeg brått usikker på hva jeg har rett på når det gjelder forsikringen.. Mobilen ble kjøpt 27.12.07, og ble kjøpt med 1 år forsikring (699,-). Har jeg rett til å få deler av denne summen hevet også ? Du har krav på å få hevet den delen av forsikringen som du ikke har utnyttet. Dersom du kjøpte mobilen din 27.12.07 og den ble levert inn på service (gjetter på dato) 27.8.08 vil du ha krav på 233 kroner da du har hatt nytte av forsikring i åtte måneder. Hver måned utgjør for deg 58,25 kroner. Ved heving av kjøp på hovedproduktet har du også krav på å få hevet kjøpet på tilleggsutstyr som er direkte knyttet til hovedproduktet dersom disse er kjøpt i forbindelse med hverandre. Endret 6. september 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Du kan få igjen det gjenværende beløpet på din forsikring ja, ser ut til å være ca 200,-. Alternativet, om du velger å kjøpe ny telefon samme sted samtidig er å overføre gjenværende tid av forsikringen til den nye telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå