Aksjeleif Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei! Er veldig ny i trening, og har nå fått meg benk, manualer, vektstang og vekter.. Skal nå starte å trene 3 ganger i uka men vil gjerne trene 4/5 ganger i uka, så hvis det finnes tips til hvordan jeg kan legge opp det sånn så gjerne del det med meg! Senere kommer det kanskje bilder også! Kanskje før og etter om et par mnd. Kanskje man kan se en ørliten forskjell!^^ Legger ut dagens økt straks, og på torsdag hadde jeg min første økt Gjerne kom med kommentarer og tips!! Høyde: 167 cm Vekt:58 kg Max benk: 40 kg Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Benkpress: 23kg*8*3. Gikk veldig greit. Lett egentlig. Militærpress: 17,5 kg * 8* 3. Ble veldig tungt i det siste settet Foroverbøyd roing: 20 kg*8*3. Også veldig tung dette. Sidehev: 3 kg per venstre høyre*5*3 VEEELDIG tungt. Derfor tok jeg kun 5 reps Rygghevinger KV*8*3 Kjente det godt i ryggen - Alt i alt veldig morsomt! Stiv allerede Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Militærpress 15 KG 3 sett 8 reps Foroverbøyd sidehev 3,0kg(manualer) 3 sett 8 reps Tok en som svir som faen på magen. En står bak og kaster føttene ned og så må man stoppe å løfte føttene opp igjen. Digg for magen! Benkpress 25 kg 3 sett 8 reps 25 kg Pull ups 2 reps 3 sett Endret 13. september 2008 av Sindris1 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Liten økt i dag siden jeg må ta det med ro for kneets skyld. Er helt hoven Benkpress: 25kg*5*3 Pullups 2*3 Den mage øvelsen jeg skrev tidligere Sidehev 3kg*5*3 høyre+venstre Vanlig biceps trening med manualene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå