HondaNSR Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei. Har flyttet i leilighet i Bergen sentrum, og har ikke internett her. Derfor sitter jeg nå og leter etter en rimelig og grei løsning, med kort leveringstid. Kriteriene mine er da; Kort leveringstid Lav etableringskostnad Rimelig pr MB og mellom 3 og 10mb, eller gjærne over om det blir like rimelig. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Get kan du jo høre med Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Var ikke akkurat slike svar jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er ganske lettvind på bredbånds-produsentenes hjemmeside. Hvis du har hjemmetlf. Kan du skrive inn den, så finner de det beste tilbudet der du bor. f.eks på Get.no. Må reklamere:P Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Er utallige leverandører å velge blandt, store og små aktører. MND-Prisene er ganske like, men det varierer stort i etableringsbegyr og og en MÅ ha montør osv. Og leveringstid er VIKTIG for min del.. Slike ting kan folk med ERFARING fortelle, og ikke en bredbåndskalkulator ol. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 prøvde bare å hjelpe til jeg.. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Leilighet i sentrum sier du. Sjekk først hvilken kabelleverandør som er i bygget - BKK, Get og CD har alle billige og greie løsninger på bredbånd. Ulempen er at du som regel må abbonere på kabeltv også. Hvis ingen av kabelleverandørene er i bygget, så er det ADSL som er neste trinnet, og her finnes det et hav av tilbydere. NGT og Telenor som de to store, og et utall mindre aktører. Jeg har tidligere hatt NGT når jeg bodde i ytre sandviken, og var fornøyd med dem, hadde BKK først i boretslaget (fyllingsdalen) her og var fornøyd (selv om de etterhvert tapte både på pris og båndbredde) og har nå Get er er vedlig fornøyd med hastighet og oppetid. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ja, blir det noe nett på deg? Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vil anbefale BKK spesielt hvis de kan levere en av fiber løsningene sine der du bor. Tror de også har tilbud på halv pris ut året, og de bruker å være raske med å levere på 1 til 2 uker. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Har CD gjennom kabeltvet, og er meget fornøyd! Men nå får jeg gratis ADSL, så da får vi se hvor bra det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå