Laman Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei! Vil det fungere bra å bruke en Denon M-33 som forsterker for denne platespilleren? Platespiller. LØST : Det var bare å plugge den rett i AUX-innganene på stereoanlegget. Ingen annen forsterker. Endret 9. september 2008 av Laman Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal du da koble den videre til en annen forsterker? Dette var litt spess så det aner jeg ikke. Btw kan anbefale deg NAD PP2 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Skal du da koble den videre til en annen forsterker?Dette var litt spess så det aner jeg ikke. Btw kan anbefale deg NAD PP2 Nei, hadde ikke tenkt det å bruke en annen forsterker. Jeg har hørt at man kan plugge platespilleren direkte inn i CR-Receiveren (Denon RCD-M33), da den er en forsterker, tuner og cd-spiller i ett. Stemmer dette? edit : "Denon har gjort en liten genistrek med denne platespilleren - nemlig å bygge inn platespillerforsterker (RIAA). Det betyr at DP29F kan brukes med alle forsterkere - uansett om den har inngang for platespiller eller ei." - Fra HiFiklubbens nettside Trenger jeg da forforsterker fra platespilleren? CD-spilleren har inngang for både TAPE og AUX. Endret 7. september 2008 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå