Snåsamannen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei gærninger! Si jeg har tre $variabler med tre ulike verdier i tall. Hvordan kan jeg sammenligne dissse verdiene, finne ut hvem som er størst for så å echo ut echo "$variabel1 var størst"; . Ja jeg vet koden er feil i echo, bare et dårlig eks. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 max() echo max($var1, $var2, $var3); Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg så max saken jeg også, men sliter litt med den. Kunne du gitt meg et eksempel med en echo i tillegg? Vet jeg ber om å få det inn med teskje, beklager Edit: Herregud, dumme meg! Ser det nå, beklager.. Flaut Endret 6. september 2008 av Big-Mama Lenke til kommentar
LotteN Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sånn her? $var1 = 15; $var2 = 25; $var3 = 13; echo max($var1,$var2,$var3) ." er størst"; Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Husk at det vanligvis står eksempler i mange varianter på php.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå