kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Bildene er tatt med Canon EOS 400D, standard objektiv. (Kommer ikke på nærmere specs i farten, har det ikke i nærheten) Bildene er redigert i Adobe Photoshop Lightroom 2 Specs om bildet (Fra EXIF Info i Adobe Bridge cs3): ISO: 100 Exposure mode: Auto Focal length: 18.0 mm Flash: Did not fire Metering Mode: Pattern Custom rendered: normal process White balance: Auto Scene capture type: Standard Endret 6. september 2008 av SLi Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg synes du er inne på noe med det første bildet. Horisonten kunne vært rettere, og det kunne vært mindre forgrunn. Men med etterbehandlingen kan jeg godta det hvis det er bevisst. Den ujevne vignetteringen fungerer på sin rare måte. Hvordan kan vi se at det er en emo? Det ser ut som en hvilken som helst person i mørke klær for meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det er broren min... I know.. Liker bare å kalle han EMO/PUNK ... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg trodde punkerne hatet emo... Sett bort fra oss som har et førstehånds forhold til den originale punkbevegelsen. Men tittelen blir ikke mindre rar av den grunn, siden du bruker BK til å mobbe broren din, he he. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Han liker tydeligvis begge delene^^ Men er ingen av dem. Hmm Han bare gliste når han så tittelen^^, men takk for kritikk : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå