Gå til innhold

Ny kameratlf: over 5 mpx med god blitz

Kvam

Anbefalte innlegg

Hei!

Da min SE K850i ble ødelagt for et par måneder siden, ønsker jeg meg nå å kjøpe meg en ny kameratelefon. Hører ikke så mye på musiikk på mobilen min, så det er ikke så veldig viktig. Det viktigste er at kameraet er bra, gjerne 5 mpx. Det må også ha en god blitz, og kunne ta gode bilder i de fleste forhold. Design er en bonus. Prisen bør ligge på rundt 2000-4000 kr uten abonnement. Begynner å like Sony ericsson veldig godt, så ønsker helst det, men det er ikke et must. 3G eller GPS er noe jeg IKKE trenger. Har jo lest og kikket rundt på noen mobiler i det siste og har da tenkt litt på disse mobilene:

SE C902 - Virker som en fin mobil med et bra kamera, men har ikke så bra blitz og sliter derfor med å ta bilder i mørket. Rundt 3300 kr

SE C905 - Kommer snart og har hele 8 mpx kamera! Kan kanskje bli litt dyr, og det sies at denne mobilen stort sett ikke tar bedre bilder enn det andre 5 mpx kameraer tar. Ganske bra blitz på denne har jeg også hørt. Rundt 4500 kr

LG KF750 - Tynn designermobil fra LG. Er billig i forhold til andre mobiler med disse spesifikasjonene, og tar veldig bra bilder i de fleste forhold. Rundt 3000 kr

LG KC550 - Også denne mobilen med 5 mpx kamera, men bildene blir litt "kalde" i fargene har jeg hørt. Kan kanskje endres med noen andre innstillinger? Sies også at i mørket faller denne mobilen igjennom. Er veldig billig, helt nede til 1750 hos CDON.

Noen som kan gi meg noen forslag til noen fine mobiler som kommer snart/er ut på markedet eller kan anbefale noen av mobilene ovenfor?

Endret av Christoffer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du er Nokia-motstander, ville jeg tatt med Nokia N82 i betraktningen. En suveren kameratelefon som er allsidig på mange områder. Har bare hørt om positive erfaringer, og dette er garantert ikke noe dårlig kjøp.

Av de du nevner så tror jeg du vil bli mest fornøyd med de to i midten.

Lenke til kommentar

Liker ikke så godt Nokia nei, så det var vel grunnen til at jeg utelot N82.

Så da står jeg vel mellom LG KU990 og LG KF750 Secret er jeg ganske sikker på. Leste litt om LG KU990, og det virker som en veldig bra tlf.

Hvis vi sammenligner disse to mobilene. LG KU990 for 2500 kr og LG KF750 for 3000 kr, hvem ville dere gått for? Prisen teller ikke så mye, men hvis de to er sånn ca like gode, så tenker jeg å gå for KU990!

Men hva synes dere?

Endret av Christoffer73
Lenke til kommentar
Lg kf 750 secret uten tvil

Fordi det er en glittrende telefon og ikke minst har den knapper som skal være en selvfølge på en telefon

Den har også en annen vesentlig ting og det er ripesikkert glass. Kommer aldri til å kjøpe en telefon uten det lenger

Det med taster blir vel smak og behag.

Men at Wiewty har ripesikret glass er veldig dumt, det skal jeg nok være enig i.

Har fått med meg at å spille inn video osv er mye bedre på Wiewty. Men hva med kamera? Hvilket av kameraene er best, og er det stor forskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...