Gå til innhold

Skifte bredbåndsleverandør. Noen med erfaringer?

TTomas

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt telenor i en god del år og har vært totalkunde. Men det siste året har det bare vært rot. Regningene kommer ikke når de skal og jeg har ringt flere ganger for å høre hva det er og om de kan få gjort noe med det.

Men de sier bare at de skal sende regningene med express post, og da kommer de ikke før 2 uker etter de har sagt det. Så det må være den treigaste express posten i hele Norge i så fall.

Gg i denna uka la de plutselig internetten min ned. Og nå må jeg vente til Sønnico (eller et eller annet) har koblet om noen ledninger i en sentral. De ga ikke beskjed om at de skulle gjøre det her engang, og jeg er rimelig avhengig av internetten daglig.

Så nå jeg har bestemt meg for å skifte leverandør for nå er jeg så lei av alt surret dems.

Og med det lurer jeg på hvilke leverandører du/dere kan anbefale meg, vil være totalkunde for jeg gidder ikke ha noe mer med telenor å gjøre.

Skal se litt på Tele2 og NextGentel når jeg har fått internetten tilbake (sitter på et annet nett nå), er de pålitelige/godt serviceinnstilte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...