Kenny000 Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei! Jeg har en Net MD (MiniDisk), nærmere bestemt en Sony MZ-N707. Jeg bruker denne til å overføre musikk fra PC'en til MD'en. Jeg formaterte nylig maskinen min og tenkte å installere programmet jeg bruker for overføringen. Programmet heter Open MG Jukebox. Men jeg oppdager at jeg har rotet bort CD'en. Utrolig kjipt. Jeg pleier vanligvis å ha kontroll på CD'ene mine,men finner ikke igjen denne. Jeg har ikke funnet noen plass på nettet hvor jeg kan laste denne ned. Fant den heller ikke etter forsøk på DC++. Så jeg lurte på om noen kunne gi meg en url, eller evt sende meg på mail dette programmet. Vet ikke hvor stort det er, men det er vel ikke all verden..... Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei, spar deg bryet; MG er er drittprogram. Du vil ikke få lov til å overføre MP3 til din Net MD pga. Copyright sperre i rogrammet. Prøv heller RealONe player (siste versjon 6,0) støtter overføring både CD-Audio og Mp3 til MD. mvh roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå