konduktans Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Flere ganger på nettet og på filmer har frasen "the shocker" kommet opp. Med denne frasen, mener "brukeren" en spesiell måte å ha sex med en jente, ved hjelp av fingrene. Wikipedia Er det noen som har prøvd denne? Dette er såklart forskjellig fra jente til jente, men har noen positive erfaringer med denne typen fingring? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har prøvd den på dama mi, vist det er 2 fingrer i fitte å en i anus, men jeg slikket klitten samtidig å samtidig så tilførte jeg spytt ned på anus, så fingeren gled rett inn. Hu sa hu likte det, men som variasjon vist du sjønner har ikke mot å bli gjort på det igjen, men ikke vær gang. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Samme som dama mi sier om anus. Digg i blant, men det er ikke bra nok til å være i stedet for vanlig sex liksom. Hu sammenlikner det med å bli tatt på puppa. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 2 in the pink, 1 in the stink :!: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Noen flere enn samebob som har prøvd? Skal file neglene mine og prøve på dama neste gang vi koser oss ^^ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vil også prøve, men får ikke lov i nr 2 =/ Minuset ved unge jenter, de har ikke fått med seg at det IKKE er tabu med litt rumpe kos =D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Haha, dama mi er 18 og jeg kan gjøre som jeg vil! Hehe Nesten ihvertfall. Hu er litt skeptisk til å ha ting inni, men litt tungelek eller liknende er visstnok ikke så skummelt lenger Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vel, da er jeg lenger enn deg igjen. Både jeg og fruen er 18, men fortsatt ingen anal kos. ^ ^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er her man ser virkelig forskjell på alder og jenter. Eksen min og jeg debuterte med 2ern og da var hun 16 (fordi hun var fortsatt "jomfru" og ville ikke enda). Søren, denne her kunne jeg trengt på den tida At jeg ikke kom på det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Så dere hadde analsex før dere hadde "vanlig" sex?? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jepp, stemmer det. Vi hadde 6 månedsdag den dagen og jeg planla noe spesielt for oss i hytta hennes; blomster, champagne (alkoholfritt!) og levende lys, og når vi koste oss spurte jeg om vi kunne eksperimentere litt. Hadde ingen anelse om ho ville si ja. Skjedde ikke stort. Vi hadde det en stund til ho følte seg klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg