morgan_kane Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 bytta PIN kode men den var også DER!!! HJELP!!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 SHIT! KRIPOS KAN HJELPE DEG! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Disse folka skal anmeldes , pin-koden til bankkontoen min var der!! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Disse folka skal anmeldes , pin-koden til bankkontoen min var der!! ro deg ned de har bare satt sammen alle tallene pin koden til tlf og bankkortet mitt var der også så take it easy Eg har 8 tall på mitt pinnummer. Dei finne ikkje ut av ka eg har et av de 4 er på bankkortet ditt! Endret 13. september 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Disse folka skal anmeldes , pin-koden til bankkontoen min var der!! ro deg ned de har bare satt sammen alle tallene pin koden til tlf og bankkortet mitt var der også så take it easy Veit jo det da , bare spøkte seff. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Sa Gnålern etter han oppdaga at han ligger i Gullkorn katerogien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå