Gå til innhold

Noen som kunne tenke seg å leke med Posten sin nye logo?

Anbefalte innlegg

Nå som Posten har fått ny logo fundelurte jeg litt på om jeg ikke skal gjøre litt narr av den ved å lage en egen t-skjorte som jeg kan bruke på jobb(jeg jobber i Posten). Det første som slo meg da jeg så den var Deathstar fra Star Wars så jeg lurte på om ikke noen kunne tenke seg å photoshoppe Postenlogoen til den ødelagte Deathstar?

Eller noe annet gøy med logoen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den nye Bring logoen er i Killzone 2

Vel, da har ikke Posten lenger en orginal logo...

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2637347.ece

Den nye logoen er teit, og Posten (vil ikke bruke navnet "Bring") brukte masse penger på noe unødvendig. Likte den forrige logoen godt, for den representerte noe. Dette er bare arbeid fra en som leker seg med grafikk, eller så er Posten en copycat av Killzone 2.

bilde?Avis=FB&Dato=20080905&Kategori=NYHET&Lopenr=240497776&Ref=AR&Profile=1002&MaxW=468&NoBorder.gif

Endret av Killingspree_303
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bring og posten er to forskjellige ting...

den rød er for posten, den grønne er for et annet firma som heter Bring, som har grønne biler kjørende rundt i norden og levere ting, alla DHL og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Åja, trodde at Posten var blitt til Bring. Det blir forvirrende...

Bring eies av posten - og det er vel bring som tar over all transport ut til kunde. Hvis jeg har forstått ting riktig.

Tom

Nei det blir som normalt, at Posten kjører rundt med post, men ja Posten eier Bring...

bring het Box delivery før eller noe slikt.

Bring kjører store firma kunder.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...