del_diablo Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Men om du allerede er på et japansk forum eller to, hva er poenget med å snakke om det samme her når du vet ingen aner hva du snakker om? Fordi det er lov å leve i håpet om at folk oppdager anime og kutter ut å leke amerikanske nubber. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Men om du allerede er på et japansk forum eller to, hva er poenget med å snakke om det samme her når du vet ingen aner hva du snakker om? Fordi det er lov å leve i håpet om at folk oppdager anime og kutter ut å leke amerikanske nubber. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det går da an å snakke norsk selv om du preiker om anime? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 O.o?? snakker da norsk...?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg prøver bare å hjelpe, aria-sama. Alt du får til med å snakke om spill ingen har hørt om på en god blanding av norsk, engelsk og japansk er at ingen tar deg alvorlig. Vil du at folk skal "oppdage" anime kan du jo stikke innom tegneserie-forumet her i stedet? Bare et tips. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 lol, om at folk her ikke ser på geass fordi det er en anime bryr jeg meg ikke stort om, vil at folk skal spille spillet/fortelle meg om det=Þ Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 "oppdage" anime kan du jo stikke innom tegneserie-forumet her i stedet? Du bær løre deg hva anime og manga betyr, er jo flere mil borte fra tegneserier vis du ikke regner med Kodomo kategorien som er for barn da Tegneserier i men mening er latterlig barnslig og har dårlig kvalitet, manga er det motsatte. Er jo en til at kultene vokser da Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Finnes tegneserier i både god og dårlig kvalitet, beregnet på både voksne og barn. Akkurat som med manga. Dessuten, manga er bare det japanske ordet for tegneserier. [/offtopic] Endret 13. september 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dessuten, manga er bare det japanske ordet for tegneserier.[/offtopic] Den kulturele forskjellen er for stor til at den kan sammenlignes da Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 bump; nja~.. det er vanligere med at anime har et eldre publikum enn tegnefilm. men jo, de er samme ting, men når jeg sier anime tenker ejg på japansk tegnefilm, ikke bare tegnefilm, og de 2 tinga er ikke stort like. ANYwayZz, det er 1 sesong sia geass ble ferdig jo for fean! hvorfor har de ikke canna/sakt noe mer om spillet?!? eller er det bare jeg som suger i googleing:P? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 bump; nja~.. det er vanligere med at anime har et eldre publikum enn tegnefilm. men jo, de er samme ting, men når jeg sier anime tenker ejg på japansk tegnefilm, ikke bare tegnefilm, og de 2 tinga er ikke stort like. ANYwayZz, det er 1 sesong sia geass ble ferdig jo for fean! hvorfor har de ikke canna/sakt noe mer om spillet?!? eller er det bare jeg som suger i googleing:P? Etter hva jeg så på den gamespot-siden tror jeg det blir vanskelig å google frem noe mer info om spillet... Tror nesten du bare må gi opp og vente. Du kunne jo alltids kanskje prøve å kontakte de som lager det da? Er nok ingen som kan hjelpe deg her, iallefall ut ifra hva jeg ser. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 ye... er ikke så lett å få kontakta de som lager det..=P meh, kan bruke mine ubre googling + stalking skillz og se hva jeg får til XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå