Gå til innhold

nyheter om geass wii?


Sekai-ichi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"oppdage" anime kan du jo stikke innom tegneserie-forumet her i stedet?

 

Du bær løre deg hva anime og manga betyr, er jo flere mil borte fra tegneserier vis du ikke regner med Kodomo kategorien som er for barn da :p

Tegneserier i men mening er latterlig barnslig og har dårlig kvalitet, manga er det motsatte. Er jo en til at kultene vokser da :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

bump;

 

nja~.. det er vanligere med at anime har et eldre publikum enn tegnefilm. men jo, de er samme ting, men når jeg sier anime tenker ejg på japansk tegnefilm, ikke bare tegnefilm, og de 2 tinga er ikke stort like.

 

 

ANYwayZz, det er 1 sesong sia geass ble ferdig jo for fean! hvorfor har de ikke canna/sakt noe mer om spillet?!? eller er det bare jeg som suger i googleing:P?

Lenke til kommentar
bump;

 

nja~.. det er vanligere med at anime har et eldre publikum enn tegnefilm. men jo, de er samme ting, men når jeg sier anime tenker ejg på japansk tegnefilm, ikke bare tegnefilm, og de 2 tinga er ikke stort like.

 

 

ANYwayZz, det er 1 sesong sia geass ble ferdig jo for fean! hvorfor har de ikke canna/sakt noe mer om spillet?!? eller er det bare jeg som suger i googleing:P?

 

Etter hva jeg så på den gamespot-siden tror jeg det blir vanskelig å google frem noe mer info om spillet... Tror nesten du bare må gi opp og vente. Du kunne jo alltids kanskje prøve å kontakte de som lager det da? Er nok ingen som kan hjelpe deg her, iallefall ut ifra hva jeg ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...