Gå til innhold

nyheter om geass wii?


Sekai-ichi

Anbefalte innlegg

det var det første av spillene som ble confirma, men enda ikke dukket opp=\ det til psp/ps2 kom jo etter bare noen uker, rpget til ds kom også FØR den tok slutt, r2 crap-spillet il ds kom bare noen uker etter r2 starta det og, så hvorfor har ikke det til wii dukka opp enda!? og i og med at de starta på det noen måneder før 1ern, så tviler jeg på at det er om r2. og selv om det er om r2; r2 blir jo ferdig om 3 uker!! skal de ikke selge på hypet da?

 

________________________________________________________________________

 

 

spillet har jo vært i produksjon sia august tia 2006, right? tviler på at de jobber så mye for å gjøre det bra, og det er jo sunrise, så de kan jo bare bruke en av gundam eningene! og det er hvis de velger å gjøre det til et mech tps/fps=\ jeg er 100% sikker på at det ikke blir en sjanger som skal ta lengre tid enn en mechtps i gundam style, og de har jo alt en wii engine så hva er problemet? med mindre de realser det innen de neste.. 2m så vil de jo ikke ha noe hype å selge på, så wtf tar så lang tid!?

-

er det noen som vet noe om spillet btw=Þ? jeg har ikke hørt noe som helst, bare masse "det kommer!!" i famitsu og liknende, noen som vet noe om release? gameplay? om det er standalone story eller følger den orginale geass serien? om det er r2 eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns det er ganske lett å forstå jeg da=Þ

er det noen som vet noe om spillet btw=Þ?

Lurer på om det er noen som vet noe om spillet.

jeg har ikke hørt noe som helst, bare masse "det kommer!!" i famitsu og liknende
Jeg vet ikke noe om det selv.
, noen som vet noe om release? gameplay? om det er standalone story eller følger den orginale geass serien? om det er r2 eller ikke?
spørsmål om spillet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...