Sekai-ichi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 det var det første av spillene som ble confirma, men enda ikke dukket opp=\ det til psp/ps2 kom jo etter bare noen uker, rpget til ds kom også FØR den tok slutt, r2 crap-spillet il ds kom bare noen uker etter r2 starta det og, så hvorfor har ikke det til wii dukka opp enda!? og i og med at de starta på det noen måneder før 1ern, så tviler jeg på at det er om r2. og selv om det er om r2; r2 blir jo ferdig om 3 uker!! skal de ikke selge på hypet da? ________________________________________________________________________ spillet har jo vært i produksjon sia august tia 2006, right? tviler på at de jobber så mye for å gjøre det bra, og det er jo sunrise, så de kan jo bare bruke en av gundam eningene! og det er hvis de velger å gjøre det til et mech tps/fps=\ jeg er 100% sikker på at det ikke blir en sjanger som skal ta lengre tid enn en mechtps i gundam style, og de har jo alt en wii engine så hva er problemet? med mindre de realser det innen de neste.. 2m så vil de jo ikke ha noe hype å selge på, så wtf tar så lang tid!? - er det noen som vet noe om spillet btw=Þ? jeg har ikke hørt noe som helst, bare masse "det kommer!!" i famitsu og liknende, noen som vet noe om release? gameplay? om det er standalone story eller følger den orginale geass serien? om det er r2 eller ikke? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 ingen som vet? jeg har lyst til å owne kallen med lancelot albion som knight of zero=Þ KURURUGI KICK!! ( ) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skjønner ikke filla av hva du prater om... Link til spill? Screenshots? Etellerannet...? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skjønner ikke filla av hva du prater om... Link til spill? Screenshots? Etellerannet...? skjønner ingenting av hva han skriver. Mangler helt oppbygning og info.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 syns det er ganske lett å forstå jeg da=Þ er det noen som vet noe om spillet btw=Þ? Lurer på om det er noen som vet noe om spillet. jeg har ikke hørt noe som helst, bare masse "det kommer!!" i famitsu og liknende Jeg vet ikke noe om det selv. , noen som vet noe om release? gameplay? om det er standalone story eller følger den orginale geass serien? om det er r2 eller ikke? spørsmål om spillet. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 heter spillet Geass? Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er vel et spill basert på anime-serien code geass han snakker om. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 heter spillet Geass? Tror the vil hete code geass hangyaku no lelouch wii, men vet ikke, nyhetssider kaller det bare geass wii=\ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) A game featuring dramatic RPG-style combat and anime characters. http://www.gamespot.com/wii/action/codegeass/index.html Nei faen det var ikke en nyhet. Endret 9. september 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 A game featuring dramatic RPG-style combat and anime characters. http://www.gamespot.com/wii/action/codegeass/index.html Nei faen det var ikke en nyhet. tragisk Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fortell, fortell. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 release: tba, og det er så og si 0 info om spillet=( Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tydeligvis, siden omtrent ingen av oss andre har hørt om det engang... ;-) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 burde kalt spillet geass of wii da, og gjerne ha en font som ligner på gears of war. SIkkert mange dumasses som hadde trodde det var gears of war til wii eller noe Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 aria-sama, du har ikke vurdert å henge på japanske forumer? Da vil folk kanskje forstå hvilke spill du snakker om. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Utifra norsken hans så tror jeg faktisk han gjør det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 hvis nico (og litt 2chan) kan regnes som forum så gjør jeg alt det=Þ Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Å pokker har lyst til å spille det og skaffe det! Siden sesong 2 begynner å nærme seg slutten ville det virkelig ha dugd + at de vil ha sjansen til å legge til alle karakterene. Hvet jo et et Geass spill er blitt sluppet til PC da, men til Wii? NEED! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 det med kiss my lips introen=Þ? det er doujinshi=Þ fins bare på psp/ds/ps2/wii Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Men om du allerede er på et japansk forum eller to, hva er poenget med å snakke om det samme her når du vet ingen aner hva du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå