Gå til innhold

Corsair eller OCZ som strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Vet at man egentlig skal benytte denne kategorien til komplette systemer, men strømforsyningskategorien har mangel på aktivitet, ettersom jeg trenger svar litt kjappere.

Har en Mist 500W som begynner å feile(ikke akkurat noen overaskelse), og har tenkt å ta det opp i en sak med microplex hvor den ble kjøpt, men de har vært veldig vanskelige når det gjelder reklamasjonsretten, og de krever at man tar kontakt med forbrukerrådet og slikt, som kan ta litt tid, er da bekymret for at strømforsyningen skal ta kvelden midt i denne prosessen, så tar heller sjansen på å kjøpe en ny nå for så å evt motta en ny fra microplex som blir reserve eller selges.

Uansett, jeg har da tittet kjapt gjennom noen tråder, og ser at det er Corsair TX 650W og OCZ StealthXStream 600 Watt som går om igjen. Noen negative punkter ved noen av dem? Ønsker en stabil og rimelig stillegående strømforsyning til ikke så gal pris.

Hvem av disse skal valget falle på? Noen andre kandidater?

Mvh Scott

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsairen produseres av seasonic, som i mange år har levert strømforsyninger helt i toppen på kvalitet og lydnivå, jeg hadde gått for den ;)

Kan si at en 430watt seasonic drar 2*6600gt og en dual core athlon 2.6ghz, helt lydløst. (man hører ikke noe når man skrur på pc'en :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...