Gå til innhold

Kan noen Hjelpe meg med beta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå til og prøve betaen til wotlk men jeg har et problem...

jeg har 2 acc

1: med min main chars og alt det gøye:P

2: med min paladin og en random rogue som jeg spiller minimalt på

tingen er at på nr 1 har jeg ingen spille tid igjen på gikk ut noen dager siden mens på nr 2 har jeg enda spille tid på... spørsmålet er selv om jeg ikke har spille tid vil jeg kunne logge meg in på wotlk beta? veldig greit vis noen her som har prøvd dette kunne hjelpet meg <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

beta er beta, om blizzard krever at man har en aktiv konto for å teste spillet deres er det ganske fattig.

btw Gersh, scroll funker bare om kontoen har vært fryst i mer enn 90 dager desverre.

Endret av Christeven
Skrevet
Tror det skal gå helt fint. Kanskje en ide å se litt rundt eller spørre på wow forums?

jeg dreit i det og aktiverte den igjen -..- angrer litt nå siden det tar 10000år og laste ned beta serveren -..- noen som vet om en anna side man kan laste den ned på som går litt fortere? xD

Skrevet
Tror det skal gå helt fint. Kanskje en ide å se litt rundt eller spørre på wow forums?

jeg dreit i det og aktiverte den igjen -..- angrer litt nå siden det tar 10000år og laste ned beta serveren -..- noen som vet om en anna side man kan laste den ned på som går litt fortere? xD

Prøv deg fram på torrent sider, har sett wotlk liggande der, om det fungerer er eit heilt anna spørsmål.

Skrevet

Blizzard updater den infoen litt her og der.

Om du har uflaks kan du bli locket ut av beta i flere uker om du glemte payment 1 dag, men andre siden så kan du game flere uker med no playtime på live.

Kontoen din overføres til en blizzard server, de drar over acc info litt her og der, maks annenhver uka.

Så jeg ville ikke lagt den på nr 1 om du ikke skal legge inn playtime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...