norifra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 siste uken har internettet koblet fra og på, begynte sånn for noen dager siden da det plutselig koblet seg fra, var vekke ca i 20-30 sek så på igjen. men nå skjer det hele tiden, sinnsykt plagsomt! skal ringe internett leverandøren min på mandag men siden det er helg nå så spør jeg dere om noen har litt peil hva det kan være har bkk liten storm 3500/500 har prøvd å slå av og på ruteren, søket etter virus men ingenting skjer HJELP EN JOMFRU I NØD! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Er det noen programmer som står på? Vanligvis kan slikt skje om du har torrentprogram stående på aktivt eller i 'idle'. En annen mulighet er at det er andre maskiner som er tilkoblet. Dette kan skje om du har trådløsnett uten WPA-kryptering. Endret 6. september 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
norifra Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 bruker kabel har ingen trådløs. det skjer når jeg bruker mirc, online spill, internett osv. må jo være noe hakkende gale! blir skikkelig irritert Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du får be de ta en titt på saken. Kan være støy eller feil som ikke du kan gjøre noe med selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå