whatev3r Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg kjøpte en dell xps m1530 for ca en måned siden. En dag da jeg satt og gjorde the regular stuff, men måtte gå afk en liten tur, skjedde det noe merkelig. Da jeg kom tilbake hadde dataen min fått bluescreen, eller "bluescreen of death" som min venn kalte det, med error all over and stuff. Jeg slo av maskinen, for jeg hadde ikke andre valg. Da jeg slo på igjen, så kunne ikke dell finne harddisken. Jeg gikk til en som har efraringer med datamaskiner, men han kunne desverre ikke noe om dell. Jeg har forsøkt å ringe til dell, men har ikke tid til å være i kø i flere timer. Jeg sendte også en mail for 5 dager siden, men har ikke fått noen svar enda. Det er fullt mulig at jeg ringte feil dell nummer, alt kan skje. Seriously, WHAT TO DO? Jeg får absolutt ingen kontakt med noen Dell personer! Tenker meg at jeg må kontakte de først før jeg får gjort noe som helst. Er det noe jeg kan gjøre selv, eller må jeg rett og slett bare levere den inn? Hvis det er noen her som har erfaring med dell, eller dell's suport greier, værsåsnill og kontakt meg. Endret 6. september 2008 av iihb Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Feilmeldingen du fikk opp på Bluescreen kunnet hjulpet deg med å finne ut hva det var. (Søk med feilkoden på Google eller hos Microsoft). Men din maskin er fortsatt dekket av Garanti (+ reklamasjonsrett), forutsatt at den er normalt håndtert. Dermed bør du levere den inn for feildiagnosering og feilretting. Begynner du å rote i maskinen på egen hånd ryker både garantien og reklamsasjonsretten. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Eh, ja. Ei jente som meg kommer helt klart til å fikle i maskinen på egenhånd. Altså, når jeg starter den så ser man hva som er feil med en gang. Det er ikke noe problem. Burde jeg levere den inn? Isåfall, jeg aner ikke hvordan jeg skal få konakta dell folka siden de ALDRI svarer. Fant ut at xps har sitt eget telefon nummer. Dette skjedde før helg, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå