Gå til innhold

Vifte til socket 775


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xigmatek HDT-1283 og Ninja 2 har ikke backplate.

 

(Edit: må lære meg å sjekke litt grundigere.. :D )

 

Enkelte kjølere med pushpins gir ikke nok trykk på cpu, dette problemet har hvertfall ikke Xigmatek-kjøleren i min erfaring, kan være et lite helvete å installere den...

Endret av Wibla
Lenke til kommentar

Thermalright IFX-14 140mm Heatsink er jo noe av det beste om ikke DEN beste luft kjøleren du kan få. Koster litt men så vet du litt om hva du har å velge i mellom.

 

Men for 3.2ghz så trenger du ikke så mye, jeg selv har brukt en zalman 9500 som ikke gjorde en så alt for himla god jobb etter min mening, men den funket for meg på den frekvensen. Har vannkjøling nå da.

 

En eller annen Noctua kjøler med en støysvak 120mm vifte er hva jeg ville valgt hvis jeg skulle velge igjen.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar
En eller annen Noctua kjøler med en støysvak 120mm vifte er hva jeg ville valgt hvis jeg skulle velge igjen.

Det følger med en meget støsvak vifte til Noctua NH-U12P, har den selv og den kan anbefales.

 

At det er bakplate på den synes jeg bare er en fordel, er mye lettere å montere selve kjøleren til festene som er designet spesielt til den enn det er å prøve å dytte noen små push-pins ned i hullene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...