Zeer Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har ringt mange ganger i dag. Enten er det opptatt eller ingen som tar den. Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har opplevd det samme selv, men det er nok fordi de har sinnsykt mye å gjøre. Meget bra service når du kommer gjennom, og jeg endte opp med og kjøpe deler til en hel pc med unntak av ram (bestilte Crucial fra England). Så jeg anbefaler at du er tålmodig og prøver på nytt :smile: Lenke til kommentar
Deepdiver Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hadde selv kontakt med Amraam mandag 14/1 og tirsdag 15/1. Begge ganger måtte jeg ringe noen ganger, men jeg har aldri fått så bra service hos andre webshops som den jeg fikk da jeg kom igjennom. Det virker som det er et lite firma som muligens er litt underbemannet i forhold til antall bestillinger. Men det imponerte meg at de klarte å ha så bra priser på det jeg skulle ha sammenlignet med f.eks. komplett data og psdata. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå