Gå til innhold

Både WebTV og WebRadio sluttet plutselig å virke!

Zelkin

Anbefalte innlegg

Som topic beskriver...

en dag stoppet plutselig begge funskjoner å virke. Først tenkte jeg at tv2 hadde problemer, men den virket hos en annen kamerat. Nå fant jeg ut at ikke webRadio funker heller(gjelder alle). I det siste har jeg ikke instalert noen nye programmer, eller gjort store endringer i innstillinger generelt i Vista 64x.

Det jeg egentlig lurer på da, (tipper det har noe med streaming å gjøre) hvor kan jeg se etter innstillinger som bør skrues på/av for å rette opp i det? Evt om dere har andre tips jeg bør sjekke ut?

Jeg kan alltids sjekke routeren min, men merkelig om jeg plutselig må gjøre noe der da det funket fint før.

Takk for all hjelp :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, kvifor ein nettleser?

Om du har Firefox kan det jo vere at pluginen for mediaplayer forsvann medan du innstalerte ein oppdatering. Det same kan vere med Opera.. Er det Internet Explorer ville eg prøvd å innstalere Windows Media Player på nytt.

Edit: Dobbelpost i samme post.

Vel, jeg bruker internet ex. , og er fan av www.tv2.no/sumo, og i tillegg hører jeg på nettradio fra nrk.no :)

Ja, jeg tenkte at reinstall av WMP kunne vært lurt, men hvor får jeg gjort det enkelt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...