DementedAlbino Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva er det beste programmet for å gjøre dette? Trenger jeg ny bios også? Hva får dere sapphire 9700 kortene til å gå på stabilt? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Finn Radeonator LE 1.2! (bare å søke på nett) Er egentlig en del av et større tweak program, men dette er kun den "delen" for overklokking. Lite, gratis og bra. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det kommer litt ann på kortet men de fleste Radeon 9700 har en bios som er låst. Det er endel andre poster på forumet her om hvilke programmer du kan bruke for å oppdatere bios osv. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Rivatuner... Dersom du har ett Radeon 9700 (non pro) må du flashe biosen for å kunne overklokke. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 kan noen paste en url til atiflash og en overklokkingsvennlig bios? Lenke til kommentar
Targamach Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hei... jeg kommer bare med et nytt spørsmål med det samme.. Om sapphire R9700 (ikke PRO)... Jeg har et ASUS p4G8X hovedkort og jeg lurer på hvor jeg skal plassere den andre kabelen som er på kortet, den jeg vet hvor jeg skal plassere er "strømkabelen" , men det er en kabel til på kortet som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere... ERFARINGER?.. :oops: Håper på svar... <bygger skjønner der!!> Lenke til kommentar
Targamach Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hei... jeg kommer bare med et nytt spørsmål med det samme.. Om sapphire R9700 (ikke PRO)... Jeg har et ASUS p4G8X hovedkort og jeg lurer på hvor jeg skal plassere den andre kabelen som er på kortet, den jeg vet hvor jeg skal plassere er "strømkabelen" , men det er en kabel til på kortet som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere... ERFARINGER?.. :oops: Håper på svar... <bygger skjønner der!!> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå