Coffey Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er slikt at ei vennine av meg har greid å ødelegge den pluggen du setter inn i Playstation 2'en. Den som gjør at gitaren kan være trådløs (mer vet jeg ikke). Er det mulig å kjøpe den alene på en eller annen nettbutikk? Bare den pluggen, så hun slipper å kjøpe ny gitar og eventuelt spill (pakketilbudene er billigere). Takker på forhånd. Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har aldri sett denne ene pluggen alene til salgs noen steder. Kjøp en GH pakke på ebay til en femtilapp, og ta pluggen der i fra. Og da har du jo en ekstra gitar i tilfelle den også skulle bli ødelagt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Takk for raskt svar. Men tror ebay blir litt for ... avansert for den stakkars jenta Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 såjass ja. GameStop selger jo brukt utstyr i deres butikker, så dere kan jo se der, men har mine tvil på at disse pluggene finnes separate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå