jimdidr Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Gikk en tur med kamera i går... likte dette bilde noe. hva dere syns? EDIT: der er gjort noen farge og lys justeringer i RAW editoren til Photoshop CS3, noen sier jeg muligens har en ukalibrers skjerm så må vell ta det med knasende ro om noen ikke liker fargene EDIT╗: Edit titel... Endret 6. september 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det blir litt for støyende til at jeg klarer å få tak på det, men du skal ha poeng for en god ide. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er et greit bilde, mye bedre enn mye annet. Allikevel greier jeg ikke å putte det i en situasjon. Det er et godt bilde som f.eks kan illustrere avklippede gjerder / dårlig vedlikehold. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger begge to, jeg ser hvordan bildet er litt rotete med litt for mye fuzzy gjerde på høyre side og litt mørkt dø rom på venstre side. Så her har jeg redigert 2 nye versjoner. Jeg tammet også ned fargene i den ene for å se om det hjelper. Litt dypere forklaring: Ideen å ta bildet var bare jeg og noen fra klassen som gikk rundt å så etter en setting for en senere foto-shoot til den første gruppe oppgaven. Så jeg prøvde å holde øyenne åpne, gikk over broen og ville ta bilder av hjernbanen under men det var ett stygt gjerde så, poff så så jeg dette hullet og prøvde å bruke det til min ramme. (Fra ideen kom til bildene var tatt gikk der under ett minutt.) Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det ble egentlig ganske bra etter at du fikk cropet litt. Bare synd det ikke kom et fargerikt tog akkurat da... *hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå